
Registratie formulier

Regels rondom registratie
Vanaf 1 januari 2015 geldt een legitimatie en registratieplicht van deelnemers aan schuttersfestijnen.
Dit houdt concreet in dat iedereen zich moet legitimeren en een handtekening moet zetten voor deelname.
Dit kan d.m.v. het “registratieformulier Vogelschieten Hall”.
Op dit formulier worden de persoonsgegevens, de gegevens van een geldig legitimatiebewijs en (indien gewenst) een E-mailadres ingevuld. Na ondertekening kan het formulier bij inschrijving persoonlijk worden ingeleverd op vertoon van het vermelde legitimatiebewijs.
Het registratieformulier is hieronder te downloaden.
Het registratieformulier is geldig zolang het vermelde legitimatiebewijs geldig is.
Als het mailadres is vermeld, krijg je per mail een bericht als je registratie is verlopen. Dan kun je je bij de inschrijving weer opnieuw registreren door het formulier opnieuw in te vullen.
De originele formulieren worden door het bestuur op een veilige plek bewaard.
Bij inspectie kan, middels het tonen van de schutterslijst met de registratieformulieren, worden aangetoond dat aan de registratie- en legitimatieplicht is voldaan.
Tijdens het vogelschieten is de identificatieplicht natuurlijk ook van kracht, dus zorg dat je je legitimatiebewijs (zoals vermeld op je registratie) bij je hebt.